Halaman

Ahad, 10 April 2011

Album gambar memancing lama......

Ini antara gambar-gambar lama aku memancing. Ada mancing kat sungai ada mancing dekat kuala dan pantai, tetapi biasa je dapat ikan. Kebanyakkan gambar ini adalah antara yang mula-mula aku belajar memancing tetapi lama kelamaan bolehlah pandai, apa-apa pun tengoklah gambar nie..

ni gambar ikan gelama tapi agak besar, aku mancing masa mula-mula Esplanade Tanjung api tengah dalam proses pembinaan




 
Ketiga-tiga gambar Nie pula ikan haruan aku mancing dekat projek Taman Kekal Pengeluaran Makanan Lanchang, Temerloh.


Nie mancing dekat Kuala Kangkong, Kedah, masa balik kampung...


Nie kerapu aku dapat dekat Kuala Penor, Pekan


Ha nie teman serumah aku, bukan dia yang dapat pari nie tapi ada sorg lagi, mancing dekat telok cempedak, besar jugaklah..


Nie ikan haruan jugak, aku gewang dekat kuala sentul, ikan nie ada dekat kawasan air deras dan jenis..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan